Nyt job på kirkekontoret i Broager

Vi søger en ny kollega til Broager Kirke.
Broager Sogns Menighedsråd søger en ny medarbejder på 8 timer fra 1. marts 2023 eller hurtigst muligt herefter. Har du lyst til at arbejde med mennesker i alle aldre, er god til at organisere, planlægge og afvikle så er det måske noget for dig.

Opgaver

Broager Sogns Menighedsråd har fået mulighed for at slå en stilling op på 8 timer gennemsnitligt pr. uge. Opgaverne er at få udført de nye indsatser, som menighedsrådet har prioriteret. Opgaverne spænder vidt fra diakoni og menighedspleje, informationsarbejde, hjælp til afvikling af praktisk og pædagogisk karakter. Der er knyttet et uddannelseskrav til stillingen.

Arbejdssted er Kirkekontoret Broager.  Arbejdstid: Stor grad af selvtilrettelæggelse med gennemsnitlig 8 timer pr. uge, fordelt fra tirsdag til fredag. Enkelte weekend og aftenarrangementer kan forekomme.

Dine hovedopgaver vil være:

Planlægning, koordinering og afvikling af diverse sognearrangementer
Menighedspleje og diakoni for alle.
Praktisk og pædagogisk hjælp til afvikling af korarrangementer.
Informationsarbejde, annoncering, Facebook og evt. kirkeblad.
Indgå i samarbejde med de øvrige ansatte, samarbejdspartnere og hjælpe til ved håndtering af GDPR.

Fristen for at søge er 1. marts 2023. Læs hele stillingsopslaget på www.broagerkirke.dk

Broager.dk

Broager.dk er er et digitalt samlingssted for borgerne i byen og på Broagerland.

Følg med

© 2024 Broager – Designet af Aveo web&marketing